730-501-382 (pn - pt 8:00 - 16:00)

Kontakt

730-501-382 (pn - pt 8:00 - 16:00)

Kontakt

Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Warunki zwrotu:

1. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia bez podania przyczyny.

2. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

3. Koszt odesłania towaru ponosi Klient. 

4. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.


Jak dokonać zwrotu:

1. Wypełnij formularz zwrotu, dostępny tutaj.

2. Zapakuj produkt wraz z formularzem zwrotu.

3. Odeślij przesyłkę na adres:

Juchcik.pl
ul. Konarskiego 10
39-200 Dębica


REKLAMACJE

Warunki reklamacji:

1. Reklamacje przyjmowane są mailowo lub listownie.

2. Reklamacji podlegają produkty z wadami fabrycznymi lub uszkodzeniami powstałymi w trakcie transportu.

3. Warunkiem rozpatrzenia wniosku o uszkodzenia towaru w transporcie jest spisanie w obecności kuriera Protokołu Szkody.

4. W przypadku reklamowania wady towaru lub otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem wyślij mail z opisem na adres: sklep@juchcik.pl

5. W mailu podaj numer zamówienia, opis reklamowanego przedmiotu oraz, jeśli masz taką możliwość, dołącz zdjęcia.

6. W przypadku uznania reklamacji oferujemy naprawę, wymianę produktu lub zwrot pieniędzy.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium